SOCIAL MEDIA

donderdag 20 oktober 2016

Lampje!!

Goedemorgen,

Vandaag weer zo'n leuk kaartje! Gemaakt met de Pun Intended hostess set van Stampin'Up!

Je zou denken dat iemand die zoveel kaarten maakt als ik wel goed georganiseerd is in het versturen ervan.

NO NO NO

Wat het maar waar ik had pas hele leuke kaarten gemaakt voor 2 jongens verjaardagen en toen..... vergat ik ze op de post te doen. 


Dit kaartje is om het goed te maken. Uiteindelijk heb ik de kaarten niet meer op de post gedaan maar doe ik er iets mee als ik een cadeautje ga brengen.

De set is eigenlijk wel heel erg grappig en bruikbaar. Zeker een aanrader als je mag kiezen.

Wat heb ik gebruikt:

Whisper White Cardstock van Stampin'Up!
Black ink Stampin'Up!
Gele stift is van Zig

Een fijne dag toegewenst!

Theresia

Een reactie posten