SOCIAL MEDIA

maandag 9 januari 2017

Happy Birthday!

Goedemorgen,

Vandaag een kaartje met een Sale-a-Bration cadeau. 


De Cardbase is gemaakt van Basic Black daarop een mat van Mint Macaron.
Het 12x12 kleur vel uit de SAB heb ik in 9 stukken gesneden en ben gaan kleuren met de stempelinkten.
Op de ingekleurde kaart heb ik een stuk vellum geplakt waar ik Happy Birthday op gestempeld heb met Basic Black een mooie Rinestone erop en het ziet er gelijk leuk uit.
In de binnenkant van de zwarte kaart heb ik nog een stukje Whisper White cardstock geplakt zodat ik er nog iets leuks in te schrijven is.

Je kunt met dit papier hele mooie en diverse kaarten maken, of natuurlijk gebruiken voor de achtergrond van je scraplayout. Voor de pl-ers een leuke uitdaging.

Fijne dag vandaag!

Groetjes, 

Theresia

Een reactie posten