SOCIAL MEDIA

maandag 13 februari 2017

Stampin'Up! Lift Me Up!



Goedemorgen, 
Bijna Valentijn.... Eigenlijk had ik meer kaartjes als dagen om ze te posten dus in deze post krijgen jullie er twee te zien.
Ik heb niet echt heel veel Valentijn spulletjes maar met een beetje creativiteit kom ik toch best een eind.
Ik heb hier als basis een whisper white kaart met daarop een Melon Mambo panel embossed met de Brick Wall Embossing Folder. Het witte raam heb ik gemaakt met de Heart & Home Thinlits.
Achter het raam heb ik de wolken en het luchtballon bakje gestempeld uit de Lift Me Up set. Het hartje heb ik gemaakt met een stencil wat ik gemaakt heb met de Hartjes Pons en geinkt met Melon Mambo. 
Een mooi klein Hartje uit Melon Mambo en daarop een Metalic Enamel Shape Hartje.
Ik heb nog een klein strikje toegevoegd om het af te maken.






Aan de binnenkant heb ik nog een paar wolkjes gestempeld uit de Lift Me Up set en nog een hartje geinkt met het zelfde stencil van het hartje. Een leuke tekst uit de bovengenoemde set en klaar is het kaartje.




En omdat ik het stenciltje toch gemaakt had heb ik nog een kaartje gemaakt. Drie hartjes op een rij. Daar boven op hartjes van Goud Cardstock. Bakers twine door de kaart gestikt en met een strik afgewerkt.
het witte panel op een zwart stuk cardstock geplakt en dan op een Melon Mambo basis.
Het sentiment komt uit de nederlandse set Sentimenten.


Zo leuk om Valentijnskaarten te maken. Vond je ze leuk? Laat dan eens een berichtje achter.

Gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Melon Mambo en Gold
Embossing Folder: Brick Wall
Inkt: Melon Mambo
Die: Heart & HOme Thinlits
Stempelsets: Sentimenten NL, Lift Me Up!
Pons: Hart
Embelishment: Bakers Twine Zwart Wit, Wit, Metalic Enamel Shape.


Fijne dag vandaag.

Theresia

Ps. Morgen is de bloghop van de Happy Stampers speciaal voor Valentijn, kijk je mee?

Een reactie posten