SOCIAL MEDIA

woensdag 22 februari 2017

Stampin'Up! Special Reason

Goedemorgen,

Vandaag een nieuw fris kaartje met de stempelset Special Reason.

Vandaag had ik zin in een beetje zonneschijn! Nooit verkeerd toch?

Ik heb een bloem uit de set Special Reason gestempeld met Daffodil Delight daarna uitgestansd met de bijpassende die. Uit het cardstock heb ik met een die 2 kleine bloemen gestansd. Met Old Olive inkt heb ik de blaadjes gestempeld. De grote bloem heb ik bevestigd met dimensionals.
Onder de uitgestansde bloemen heb ik met Daffodil Delight inkt en een sponsje een laagje inkt aangebracht. Het bovenste cardstock heb ik met dimensionals bevestigd.




Ik hoop dat de ontvanger van het kaartje er ook blij mee is....

Wat heb ik gebruikt:
Stempelsets: Special Reasons
Dies: Stylish Stems Framelits
inkt: Daffodil Delight, Old Olive
Cardstock: Whisper White
Lijm: Dimensionals


Groetjes,

Theresia

1 opmerking :