SOCIAL MEDIA

vrijdag 24 februari 2017

Stampin'Up! Suite Sentiments


Goedemorgen!
 Wat een storm gisteravond! Ik hoop dat iedereen veilig door de storm heen gekomen is. Nu takken en ruimen en zorgen dat alles weer netjes is.

Enjoy life and have fun.... altijd positief blijven!

Vandaag een kaart met glitter.

De basis is een Very Vanilla kaart met daarop een laag karton van So Safron. 
De So Safron laag heb ik gestempeld met de Carousel Birthday stempelset (142832).
Daarop een banner van het mooie SAB item Glimmer paper(143831)in de kleur Bermuda Bay.
Een leuke laag DSP uit de Cupcakes & Carousel set (142744).
Het label komt uit de set Cupcakes & Carousels Emb. kit(142767). Bestempeld met Bermuda Bay inkt en de leuke tekst uit Suite Sentiments(142971).
Het lint is ook uit een SAB set 3/8"Metalic Ribbon (143601).




Een detail foto.


Een foto van de laagjes op de kaart aan de binnenkant heb ik ook gestempeld met stempels uit de Carousel Birthday set.


Leuk kaartje? Laat eens een berichtje achter.



Tot eind maart zijn er nog de Sale-a-Bration items bij iedere bestelling vanaf € 60,- kun je iets uitzoeken. 

Volgende week dinsdag 28 februari plaats ik weer een verzamelbestelling.
 Wil je mee bestellen dan wil ik maandagavond om 20:00 graag je bestelling ontvangen hebben.

Groetjes, 

Theresia

1 opmerking :