SOCIAL MEDIA

woensdag 1 maart 2017

Stampin'Up! Lift me Up!

Goedemorgen, 
Welkom op mijn blog. Ik hoop dat je het hier leuk zult hebben.

Vandaag een kaartje gemaakt met de Lift me Up! set. 



Als voorbeeld heb ik 2 kaartjes. Een met Watermelon Wonder en een met Basic Grey cardstock als basis.


De beide kaartje hebben eigenlijk dezelfde opbouw. Een basiskaart met daarop een panel van Carried Away DSP papier wat je gratis kunt krijgen bij een bestelling van € 60 of meer.
Daarop een een bestempeld pannel van Whisper White en stempels uit de Lift me Up! set.
Een banner is gemaakt voor het designpapier en de ander banner van whisper White en bestempeld met een verjaardagstekst.


De grijze variant. Het ballonnen papier is zo leuk. Je kunt er ook een hele stapel verjaardagskaarten mee maken dan heb je gelijk een voorraadje.


Fijne dag vandaag,
Groetjes,
Theresia

Wat heb ik gebruikt:

Stempelset: 42896 Lift me Up!
Inkt: 138323 Watermelon Wonder, 138326 Mint Macaron, 141398 PeekaBooPeach, 126970 Night of Navy
Cardstock: Basic Grey, Watermelon Wonder
DSP: SAB 143608 Carried Away
Lijm: Fast Fuse en dimensionals
Gereedschap: Paper Trimmer

1 opmerking :

  1. Mijn favoriete set uit de lente / zomer catalogus ;)
    je kaartjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen