SOCIAL MEDIA

woensdag 12 april 2017

Stampin'Up! Recht uit het Hart

Goedemorgen,

Welkom bij mijn blogpost.

Voordat ik over het kaartje hieronder ga schrijven het volgende.

De uitverkoop van Stampin'Up! is begonnen. Een heel aantal producten gaan per 1 juni vervangen worden door hele leuke nieuwe.
Een aantal van de sets en spulletjes die met pensioen gaan zijn in de uitverkoop. De spullen die ik voor deze kaart gebruikt heb ook. Wil je deze dus nog kopen... dat kan alleen is alles wel op=op.
Dus plaats je bij mij een bestelling dan is het de vraag of alles nog leverbaar is.
Plaats je zelf een bestelling in mijn webshop bij Stampin'Up! dan zie je gelijk of het product wat je zoekt nog op voorraad is. Je moet hier wel met een Creditcard betalen. 

Wil je nu via mij bestellen via een verzamelbestelling dat kan. Mail me dan op tdejager@kpnplanet.nl
ik doe dan zo snel mogelijk een bestelling.

Ik heb de nieuwe catalogus al gezien, dat is het leuke als je demo bent. Wil jij dit ook? Je kunt demo worden dan meld je je vandaag nog aan en dan mag je ook in mei je eerste pre-order doen uit de nieuwe catalogus.... en hij is leuk :)

De kaart van vandaag.

De basis van de kaart is Sahara Sand met daarop een Very Vanilla panel. Daarop een stuk DSP wat ik bestempeld heb met Versamark en met witte embossing poeder afgemaakt.
Daarover heen de mooie So Detailed Thinlits Die, deze heb ik geplakt met de fine-tip glue pen.




Vond je het een leuk kaartje? Laat dan eens een berichtje achter!

Groetjes,
Theresia 

Wat heb ik gebruikt:
138309 Fine-tip Glue pen
142789 Falling in Love cardstock Pack
142788 Falling in Love DSP
142751 So detailed thinlits dies
143204 Recht uit het Hart
102283 Versamark Pad

Een reactie posten