SOCIAL MEDIA

woensdag 10 mei 2017

Stampin'Up! Dream catcher!

Goedemorgen,

Vandaag mijn SWAP die ik gemaakt had voor de Teamdag van afgelopen zaterdag.
Het was een topdag met superleuke dames.

Het was voor mij een eindje rijden maar ach daar kreeg ik heel veel gezelligheid voor terug.

Hieronder een voorbeeld van de SWAP dat is een soort ruil kaart die ik voor iedereen gemaakt had.
Je geeft je kaart dan aan iemand en dan krijg je er een van die persoon terug. Zo doe ik dan nieuwe ideen op en krijg je weer nieuwe inspiratie.

De basis is van Whisper White cardstock, daarop heb ik inkt gespetterd met een aquapainter en een inktdoos. Een doily die ik gestansd had met de nieuwe Eastern Palace suite. Daarover een mooie ring uit Crumbcake met de stiched die. Een klein labeltje gestempeld en vast geniet.De bruine touwtjes gaan naar de veren gaan die ik uitgeknipt heb uit de Feather Together set. Het geheel heb ik daarna met dimensionals opgeplakt. Sequins op de kaart geplakt daarna de randen bewerkt met crumb cake inkt.




Wat heb ik gebruikt:
141597 Feather Together set
100730 Whisper White cardstock
141701 Delicate White Doilies
120953 Crumb Cake cardstock
126975 Crumb Cake inkt
141398 Peekaboo Peach inkt
131180 Pear Pizzazz inkt
141397 Flirty Flamingo

Leuk dat je m'n blog bekeek.

Groetjes,

Theresia

Een reactie posten