SOCIAL MEDIA

maandag 15 mei 2017

Stampin'Up! Easy Monday # 10, Color Theory Memories & More

Goedemorgen,

Welkom op mijn blog, vandaag weer een easy monday!

Met alle leuke nieuwe spullen die ik al mocht pre-orderen is het heel moeilijk om te kiezen. Er komen zo veel nieuwe spullen die helemaal geweldig zijn.

Veel kleur & Veel nieuws! 

In de nieuwe catalogus is een nieuw foto pocket systeem. Het heet Memories & More er is genoeg keus om een leuk album te maken. Maar je kunt er ook kaartjes mee maken. Iets wat ik voor mijn blog toch wel erg leuk vindt.

Als basis heb ik een Whisper White card gebruikt. Daarop een kaartje 4x6 en daarop een 3x4 kaartje met de heerlijke tekst "Lazy days of Summer". ik heb er een stukje linnen draad omheen gebonden en hele gave nieuwe Glitter Enamel Dots erop om het kaartje af te maken. 





Wat heb ik gebruikt?
144210 Color Theory Memories & More
144200 Glitter Enamel Dots
104199 Linen Thread
106549 Whisper White

De nieuwe catalogus is bij mij binnen. 
Wil jij er ook een ontvangen en heb je nog geen eigen demonstratrice neem dan contact met mij op. tdejager@kpnplanet.nl ik ben je graag van dienst.


groetjes, 
Theresia


Een reactie posten