SOCIAL MEDIA

maandag 21 mei 2018

Share what you Love!

Hi, Fijn dat je mee leest.

Het duurt soms even voordat ik weer een blogpost plaats... zo moeilijk om hier een ritme in te krijgen.. misschien hebben jullie dat ook wel.. je wil heeeeeeel veel maar de tijd is beperkt.

Daar heb ik dus moeite mee. Opgroeiende kinderen(mijn rijkdom),een baan en hobby's. Eigenlijk te veel maar ik vind heel veel dingen leuk. Er is een hobby waar ik iedere keer weer terug kom. Stempelen of het nu kaarten zijn of iets anders. Ik hou van inkt aan mijn vingers van stempels op m'n blokken. 

Je bent geabboneerd op m'n blog of je leest mee.. dank je wel daarvoor ik ga een mooie kaart laten zien.






De kaart is gemaakt met de nieuwe Share what you love suite! Er zijn diverse aanbiedingen  te koop t/m eind van deze maand. Er leuke aanbiedingen voor beginners maar ook voor gevorderden. Het leuke ervan is dat er gratis artikelen te krijgen zijn. Ik ben vooral gek op gratis Stempels of Cardstock.

Eerst laat ik nog een close up zien van mijn kaart... zo blij mee.


Wat zijn de opties denk je vast nu... het is echt een mooie bundel.. ik laat zo nog meer plaatjes zien.



Leuk filmpje toch?




Al een beetje enthousiast?


De kleuren krijgen ook een revamp. Dit betekend dat de kleuren geupdated worden. Erg leuk altijd weer. Hele gave nieuwe kleuren.


Eerst het kaartje met de nieuwe in colors en de in colors van vorig jaar.

 Dan nu... tromgeroffel.. de nieuwe kleuren erg gave kleuren echt waar denk eens aan al de nieuwe combinaties die je kunt maken.


Dan is hieronder de nieuwe color cart.


En wat vinden jullie ervan?

Ik probeer de aanbiedingen van de bundle te uploaden maar dat lukt niet zo goed. ( je hebt het wel in het filmpje kunnen zien toch?)

Als je niet kunt wachten... ze staan ook op de Stampin Up! site.

Als je vragen hebt? Hoor ik het wel.
Verder hoop ik dat je het leuk vond alle nieuwe kleurtjes te zien en een nieuwe kaart.

Lieve groetjes en bedankt voor het lezen.

Groetjes,
Theresia





Een reactie posten